TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE DE UTILIZARE A PLATFORMEI BARKONTROL
Prezentul document descrie Termenii și Condițiile generale de utilizare a platformei BARKONTROL
(“Termeni şi Condiţii” sau “Contractul” și, respectiv, “Platforma” sau “Platforma BARKONTROL”)
disponibil prin intermediul site-ului www.BARKONTROL.RO („Pagina web”).
Pentru orice nelămuriri cu privire la conținutul și/sau efectele acestor Termeni și Condiții, ne puteți scrie la office@BARKONTROL.RO
1. Ce este Platforma BARKONTROL?
Platforma BARKONTROL este un program software de tip software-as-a-service, dedicat persoanelor fizice sau juridice din diverse industrii precum HoReCa (hoteluri, restaurante și cafenele), ori derulând afaceri din alte industrii conexe sau nu acestor industrii (pentru fiecare astfel de afacere a sa, persoana în cauză va fi denumită “Client”), prin care aceștia din urmă pot să-și gestioneze diverse aspecte ale activității lor, precum:
- produsele și stocurile aferente fiecărui produs și/sau serviciu comercializat;
- masurarea cantitatilor de materie prima din gestiune
- semnarea de cater angajati a inventarelor efectuate
- generarea de rapoarte rezultate din folosirea aplicatiei pentru a masura cantitatile de materii prime din gestiunea Clientului
De asemenea, Societatea poate ajuta Clientul să-și configureze o parte sau toate aspectele
menționate mai sus, în cadrul Platformei BARKONTROL, prin consultanță dedicată acestora.
Cele de mai sus, puse la dispoziție de către Societate, vor fi denumite “Serviciile”
2. Cine operează Platforma?
2.1. Platforma este deținută în mod exclusiv și operată de către BARKONTROL PRO SRL, o
societate înmatriculată în România, având sediul în Municipiul Cluj-Napoca, str. Georges Clemenceau nr. 2, avand CUI 36842255 si J12/4372/2016 (“Societatea”).
2.2. Acești Termeni și Condiții reprezintă acordul de utilizare a Platformei BARKONTROL în cadrul căreia:
2.2.1. sunt oferite Serviciile de către Societate;
2.2.2. sunt puse la dispoziție aplicații software dezvoltate de către Societate ori de către
persoane fizice ori juridice care acceptă termenii și condițiile de utilizare a Platformei
(“Aplicația” și, respectiv, “Dezvoltatorul”). Aplicaţiile vor putea fi accesate de către
orice persoană fizică sau juridică care le utilizează în scopuri din cadrul activității
sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale („Clientul
final”);
2.3. Platforma BARKONTROL este instalată pe servere dedicate acesteia, deţinute de parteneri independenți specializați în furnizarea serviciilor de găzduire a serverelor, denumiți în cele ce urmează „Partenerul".
2.4. Clientul poate utiliza Platforma BARKONTROL numai dacă acceptă în prealabil prezenții Termeni şi Condiţii. Pentru evitarea oricărui dubiu, prin accesarea sau utilizarea Platformei BARKONTROL, Clientul este de acord cu prezenţii Termeni şi Condiţii.
2.5. Serviciile din cadrul Platformei BARKONTROL disponibile prin intermediul Paginii web, sunt oferite condiționat de acceptarea în integralitatea lor de către Client a prevederilor stipulate mai jos precum și a Termenilor și Condițiilor de utilizare a Serviciului respectiv/Aplicaţiei, după caz.
2.6. Accesarea Platformei BARKONTROL, în calitate de Client final, este condiționată de existența unui cont de utilizator, care poate fi creat dupa incheierea in prealabil al unui contract de colaborare intre parti.
3. Descrierea Platformei BARKONTROL
3.1. Prezenţii Termeni și Condiții sunt afișaţi pe Pagina web și în contul personal al Clientului.
Aceştia reglementează relația comercială dintre Societate și Client cu privire la furnizarea de
către Societate către Client a Serviciilor prin Platforma BARKONTROL.
3.2. Pentru a nu exista niciun dubiu, orice referire în prezenții Termeni și Condiții la Client,
precum și orice obligație stabilită în sarcina acestuia, sunt și în sarcina oricărui Utilizator
creat de către Client și viceversa. În cadrul acestor Termeni și Condiții, noțiunea de
“Utilizator” are în vedere persoana fizică ori juridică ce colaborează cu ori este angajată de
către Client și asupra căreia acesta din urmă exercită autoritate în ceea ce privește accesarea Platformei BARKONTROL.
3.3. Platforma BARKONTROL, întregul sistem care stă la baza acesteia, precum și fiecare dintre componentele hardware și software ale acestui sistem și totalitatea drepturilor de
proprietate intelectuală ori de altă natură, prezente și/sau viitoare asupra Platformei BARKONTROL şi sistemului aparțin integral Societății. Conținutul este prezentat cu bună-credință.
3.4. Clientul ia cunoștință și acceptă faptul că Societatea acționează doar în calitate de
retransmițător al serviciului de punere la dispoziție a serverelor de stocare, acestea
aparținând unui Partener independent specializat în acest gen de servicii, astfel Societatea
nu poate fi ținută răspunzătoare pentru securitatea acestora.
3.5. Clientul care poate să-și definească unul sau mai mulți Utilizatori care pot accesa Platforma BARKONTROL fiind însă direct responsabil pentru aceștia.
3.6. Platforma BARKONTROL poate fi accesată și utilizată atât pe teritoriul României cât şi în afara acestuia.
4. Politica de utilizare rezonabilă a Platformei BARKONTROL
4.1. Prin accesarea Platformei BARKONTROL, Clientul declară că este de acord să utilizeze Serviciile şi Aplicaţiile puse la dispoziţia sa numai în conformitate cu acești Termeni și Condiții și în considerarea activității sale profesionale (pentru evitarea oricăror dubii, obligația de utilizare rezonabilă se aplică pentru toți Utilizatorii creaţi de către Client).
4.2. În cazul în care Societatea va considera că Platforma BARKONTROL este accesată şi utilizată într-un mod diferit de cel descris în art. 4.1 de mai sus, sau că prin utilizarea acesteia se cauzează sau se pot cauza prejudicii directe ori indirecte fie Societății, fie Platformei BARKONTROL, Societatea își rezervă dreptul, la alegerea sa exclusivă, fără a mai fi necesară prezentarea vreunei alte explicații și/sau notificare prealabilă, de a limita / restricționa / suspenda / întrerupe / înceta (după caz) dreptul de acces al Clientului la Platforma BARKONTROL sau de a îi impune acestuia anumite condiții de accesare / utilizare (sau limitări ale acestora, după caz).
4.3. Cu toate acestea, Societatea va putea să notifice în prealabil Clientul (utilizând canalele de comunicare disponibile în contul Clientului creat în cadrul Platformei BARKONTROL și/sau prin e-mail) și să îi acorde un termen de maximum 24 (douăzecişipatru) de ore pentru ca acestasă înceteze orice modalitate de accesare / utilizare nerezonabilă a Platformei BARKONTROL înainte de a lua orice măsură de restricționare / limitare.
4.4. Măsurile de limitare a accesului pot include, cu titlu exemplificativ, fără însă a se limita la această enumerare: limitarea spațiului necesar stocării și salvării informațiilor și datelor
(inclusiv backup) ale Clientului (pentru fiecare Utilizator al acestuia); limitarea numărului
de tranzacții / operațiuni pe lună; limitarea numărului de call-uri efectuate către API
(application programming interface); limitarea numărului de contactări telefonice cu succes
ale Societății de către un Client într-un interval de 5 minute; limitarea numărului de pagini
vizitate într-un interval de 5 minute; limitarea numărului de sesizări (support tickets)
efectuate într-un interval de 1 lună calendaristică, limitarea numărului de produse afișate în
Platforma BARKONTROL.
4.5. De asemenea, Societatea poate decide și extinderea unor funcționalități ale Aplicațiilor ori echipamentelor disponibile în Platforma BARKONTROL, chiar și în lipsa cererii exprese din partea unui Client, inclusiv, fără limitare: extinderea numărului de tranzacții / operațiuni pe lună efectuate prin intermediul unei Aplicații
5. Crearea contului și informarea Clientului
5.1. Accesul la Platforma BARKONTROL se realizează exclusiv în baza unui nume de utilizator individual, unic pentru fiecare Client și a unei parole.
5.2. Pentru a accesa Platforma BARKONTROL, Clientul trebuie să parcurgă pașii descriși mai jos:
5.2.1. Clientul va semna un contract de colaborare cu Societatea, dupa care Societatea ii va crea un nume de utilizator si il va comunica Clientului telefonic si/sau prin email.
5.2.2. În completarea contractului, Clientul trebuie să ofere informații
reale. Societatea nu este responsabilă de orice efect, inclusiv cu privire la experiența
de utilizare a Platformei, produs asupra Clientului și/sau asupra angajaților,
colaboratorilor ori clienților Clientului, în măsura în care informațiile oferite de către
Client nu sunt reale.
5.2.3. Clientul va alege atât un nume de utilizator și o parolă, cât și un identificator unic al
Clientului. Identificatorul unic nu are voie sa conțină spații. Identificatorul unic este
diferit de denumirea persoanei juridice sub care Clientul își desfășoară activitatea și
poate să fie orice grupare de caractere.
5.2.4. În cazul în care descoperă faptul că informaţiile completate de Client în legătură cu
afacerea sa și/sau privind unul sau mai mulţi Utilizatori nu sunt reale, Societatea îşi
rezervă dreptul de a limita accesul Clientului la contul său ori chiar să şteargă
respectivul cont, la alegerea sa, fără nicio notificare prealabilă şi fără posibilitatea
Clientului de a solicita despăgubiri.
5.2.5. În situaţia în care se constată că, în mod eronat, Societatea a limitat accesul
la/dezactivat contul Clientului potrivit art. 5.2.4, de mai sus, Societatea va proceda la
ridicarea limitării privind accesul / reactivarea contului Clientului, în baza
informațiilor și/sau documentelor transmise de către Client care atestă solicitarea
legitimă a acestuia de a-i fi reactivat contul. Reactivarea contului nu aduce costuri
suplimentare pentru Client, în afara costurilor de utilizare a Platformei deja existente
la momentul la care contul a fost dezactivat, aferente ciclului tarifar curent, care se
vor aplica în continuare.
5.2.6. În măsura în care, în termen de 120 (osutădouăzeci) de zile calendaristice de la
limitarea accesului / dezactivarea contului Clientului de către Societate, Clientul în
cauză nu contactează Societatea pentru a solicita ridicarea limitării accesului /
reactivarea contului său, Societatea va șterge contul Clientului, cu respectarea
prevederilor privind datele cu caracter personal asociate contului Clientului,
conținute în Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal de către Societate
prin intermediul Platformei și în alte documente și proceduri ale Societății în această
materie. Pentru evitarea oricărui dubiu, Societatea păstrează dreptul de a utiliza, în
mod neexclusiv și fără limitare în timp, începând cu momentul la care contul unui
Client este creat, cu titlu gratuit, orice informații incluse sau în legătură cu contul
unui Client, care nu reprezintă date cu caracter personal ale acestuia și/sau introduse
de acesta.
6. Suport
6.1. Societatea va oferi Clientului suport online (FAQ, tutoriale video, explicații publicate pe Pagina web). Toate mijloacele de suport online sunt oferite de către Societate Clientului în mod gratuit.
7. Durata Contractului
7.1. Durata contractului se va specifica in contractul scris dintre parti.
8. Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de Client
8.1. Societatea prelucrează datele cu caracter personal ale Clientului și datele de trafic cu bună credință, asigurând respectarea dreptului acestuia la protecția vieții private, în condiții
tehnice și organizatorice de securitate adecvată, prelucrarea efectuându-se cu respectarea
legislației în vigoare, în conformitate cu prevederile Politicii de prelucrare a datelor cu
caracter personal.
8.2. Societatea nu va solicita niciodată Clientului ca acesta să furnizeze date cu caracter
personal cu privire la persoane fizice, indiferent de relaţia acestora cu Clientul, decât în
măsura în care datele cu caracter personal solicitate sunt necesare pentru ca aceste
persoane fizice, în calitate de Utilizatori asociați acelui Client, să folosească Platforma.
8.3. Datele cu caracter personal ale Clientului și/sau Utilizatorilor sau ale reprezentanţilor săi legali, dacă astfel de date sunt furnizate de Client, precum și datele de trafic și de localizare vor fi prelucrate de Societate în conformitate cu prevederile Legii nr. 506/2004 și
Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, urmând
a fi utilizate în conformitate cu Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal de
către Societate prin intermediul Platformei.
8.4. Clientul se obligă să comunice către Societate orice modificare privind datele sale de
identificare și a datelor de contact, în cel mult 10 zile calendaristice de la data operării
modificării. Modificările necomunicate conform acestui articol nu vor fi opozabile
Societății, orice notificare/informare făcută conform datelor de contact comunicate
anterior de către Client fiind considerată valabilă.
8.5. Clientul este răspunzător pentru menținerea confidențialității conturilor de Utilizator și a parolelor aferente și va raporta imediat orice utilizare neautorizată a acestora.
9. Practici de securitate în legătură cu Platforma
9.1. Societatea implementează și menține practici și proceduri, care sunt revizuite
periodic, pentru a asigura securitatea sistemelor utilizate în vederea găzduirii și
operării Platformei. Aceste practici și proceduri au scopul de a reduce
vulnerabilitatea sistemelor Societății față de pierderile accidentale, intruziunile
ilegale, accesul, dezvăluirea sau modificarea neautorizată sau comportamentul
necorespunzător care pot interfera cu sistemele Societății ori pot deturna sau afecta
în alt fel conținutul sau utilizarea de către Client a Platformei.
10. Răspunderea Clientului. Răspunderea Societății
10.1. Prin utilizarea Platformei BARKONTROL, Clientul declară, acceptă şi confirmă că are
cunoștință și este de acord că Societatea nu poate fi ținută responsabilă și este
absolvită de orice răspundere privind vreun prejudiciu direct sau indirect, incidental
sau nu, inclusiv cu privire la beneficiul / profitul nerealizat, asupra datelor,
informațiilor confidențiale, bazelor de date, clientelei, fondului de comerț ale
Clienților / Partenerilor sau orice alt prejudiciu, tangibil sau intangibil, ce ar putea fi
suferit de către Client / clienții Clientului și/sau colaboratorii săi (inclusiv în ceea ce
privește dreptul la imagine), ce ar putea rezulta din utilizarea Platformei BARKONTROL.
10.2. Indiferent de împrejurări, doar în cazul în care ar fi dovedită culpa gravă sau intenția
Societății în provocarea prejudiciului, în baza unei decizii ori hotărâri a unei
autorități publice ori instanțe competente, Societatea va putea fi obligată la plata unei
despăgubiri în cuantum de maximum contravaloarea Serviciilor și/sau costul
Aplicațiilor încasate de la Clientul în cauză, în ultimele 6 (şase) luni anterior invocării
de către Client a pretențiilor sale.
10.3. Clientul va despăgubi Societatea pentru orice prejudicii suferite de aceasta ca urmare
a folosirii de către Client a Platformei BARKONTROL în scopuri contrare legii și prezenţilor
Termeni şi Condiţii ori contrar scopului declarat la momentul creării contului său de
Client în cadrul Platformei BARKONTROL.
11. Utilizarea Platformei BARKONTROL și fraude
11.1. Clientul declară în mod expres că înțelege că Platforma BARKONTROL îi este destinată și furnizată numai în calitatea sa de utilizator final și numai pentru scopurile
menționate în prezenţii Termeni şi Condiţii.
11.2. Serviciul este furnizat Clientului numai în calitatea acestuia de utilizator final și
numai pentru uzul său personal, în legătură cu afacerea sa.
11.3. Sunt considerate activități frauduloase ale Clientului:
11.3.1. furnizarea de informații eronate/falsificate care au stat la baza încheierii
Contractului prin crearea contului de către Client;
11.3.2. furnizarea accesului la Platforma BARKONTROL către terți (contra cost sau în mod gratuit), în baza contului său de utilizator;
11.3.3. utilizarea Platformei BARKONTROL în alte scopuri decât cele menţionate în prezenţii
Termeni şi Condiţii ori decât cele indicate la momentul creării contului său de
utilizator.
11.3.4. Dacă identifică o activitate frauduloasă în sensul art. 17.3. de mai sus, Societatea are
dreptul:
11.3.4.1. să suspende accesul Clientului la contul său şi/sau la Platforma BARKONTROL și să
rezilieze ContractUL de plin drept, fără intervenția instanței sau alte
formalități prealabile, Clientul fiind considerat de drept în întârziere de la
momentul la care Societatea îl notifică, în cadrul Platformei BARKONTROL sau prin
intermediul datelor de identificare indicate de către Client, cu privire la
intervenția acestei rezilieri;
11.3.4.2. să refuze furnizarea accesului pentru un nou cont al Clientului sau să îl
condiționeze de constituirea unei garanții.
11.3.5. De asemenea, Clientul este responsabil pentru daunele rezultate din neîndeplinirea
obligațiilor asumate prin prezentul articol.
12. Modificarea Termenilor și Condițiilor
12.1. Societatea își rezervă dreptul de a modifica în viitor prezenții Termeni şi Condiţii pe
durata Contractului.
12.2. În cazul în care modificarea va fi substanțială, Societatea va comunica către Client o
notificare scrisă cu privire la o astfel de modificare a Termenilor şi Condiţiilor cu cel
puțin 5 (cinci) zile înainte ca acestea să devină aplicabile.
12.3. În măsura în care Clientul nu este de acord cu o modificare operată potrivit art. 18.1.
de mai sus, acesta va avea dreptul de a denunța unilateral Contractul, încetând să mai
folosească contul său din cadrul Platformei BARKONTROL, caz în care niciuna dintre Părți nu
va datora celeilalte daune-interese.
12.4. Cu toate acestea, denunţarea prezentului Contract de către Client nu are niciun efect
asupra obligaţiile deja scadente la plată, pe care Clientul le va datora în continuare
Societății.
13. Proprietatea Platformei BARKONTROL
13.1. Prezenţii Termeni şi Condiţii nu transferă niciun drept de proprietate ori
proprietate intelectuală asupra Platformei BARKONTROL, Serviciilor sau echipamentelor
Societății, Clientul dobândind prin crearea contului doar un drept de utilizare
neexclusivă și limitată în timp, la nivel mondial.
13.2. Toate drepturile, titlurile și interesele asupra Platformei BARKONTROL, inclusiv fără limitare drepturile de proprietate intelectuală, precum și orice idei, know-how ori programe dezvoltate de Societate în cursul furnizării Serviciilor și asigurării accesului la
Platforma BARKONTROL, inclusiv orice îmbunătățiri sau modificări făcute de către Societate
asupra Platformei BARKONTROL vor rămâne permanent proprietatea Societății.
13.3. Clientul/Utilizatorul nu are dreptul să elimine, modifice sau altereze orice parte din
cadrul Platformei BARKONTROL inclusiv, dar fără a se limita la: coduri sursă, coduri obiect,
elemente de design sau alte aplicații conținute în cadrul Platformei BARKONTROL și create de Societate sau existente în alte arhive sau copii de siguranță deținute de Societate,
dacă este cazul.
13.4. Clientul nu are dreptul să copieze/modifice/distribuie/vândă sau să închirieze nicio
parte a Platformei BARKONTROL, a serviciilor şi/sau a programelor software incluse și nu
are dreptul să refacă sau să încerce să extragă codul sursă al respectivului program
software, cu excepția cazurilor în care Clientul are permisiunea prealabilă, expresă şi
scrisă din partea Societății. Această obligație se aplică şi în raport de datele
aparținând altor Clienţi, existente în contul acestora din urmă, iar în cazul în care
Clientul intră în posesia unor astfel de date, Clientul nu are dreptul să
copieze/modifice/distribuie/vândă/să refacă sau să închirieze nicio parte a datelor
respective, cu excepţia cazurilor în care Clientul are permisiunea expresă, scrisă din
partea Clientului care deţine proprietatea asupra acestor date.
13.5. Clientul nu are dreptul să transfere în niciun mod (nici prin fuziune) și către nicio
persoană fizică sau juridică (nici terță și nici din grup) orice drept conferit acelui
Client asupra Platformei BARKONTROL.
14. Proprietatea și confidenţialitatea datelor Clientului
14.1. Prezentul Contract nu transferă niciun drept de proprietate ori proprietate
intelectuală asupra datelor proprietatea Clientului, inserate de către acesta în contul
său existent pe Platforma BARKONTROL. Astfel, Clientul rămâne permanent proprietar al
datelor inserate de către acesta în contul său existent pe Platforma BARKONTROL, atât pe
toată perioada de utilizare a contului conform prezentului Contract, cât şi ulterior.
15. Suspendarea și ștergerea conținutului
15.1. În eventualitatea încălcării uneia sau a mai multor obligații prevăzute de prezenții
Termeni şi Condiţii sau rezultate dintr-o altă înțelegere dintre Părți ori ca urmare a
unei încălcări a drepturilor de proprietate intelectuală sau a încălcării legii aplicabile
de către Client, Societatea are dreptul de a suspenda accesul Clientului la Platforma
BARKONTROL și/sau de a șterge oricând conținutul necorespunzător, pentru o perioadă care va fi decisă de către Societatea, fără dreptul Clientului de a solicita despăgubiri.
16. Mentenanța de urgență și mentenanța planificată
Societatea poate efectua operațiuni de mentenanță planificată regulat. În situația în care
aceste operațiuni pot afecta disponibilitatea Platformei BARKONTROL, Societatea va informa Clienții cu cel puțin 5 (cinci) zile calendaristice în avans. Pot apărea și alte perioade
de nefuncționare a Platformei BARKONTROL, planificate sau neplanificate. Platforma BARKONTROL nu va fi disponibilă pe durata acestor perioade. În aceste perioade, Societatea ia măsurile de siguranță descrise în Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter
Personal pentru a se asigura că datele cu caracter personal ale Clientului sunt prelucrate în siguranță.
17. Actualizări
17.1. Prezenţii Termeni şi Condiţii se aplică pentru toate îmbunătățirile, modificările,
variațiile, revizuirile, actualizările, suplimentele, componentele adăugate și înlocuirile
pentru Platforma BARKONTROL (numite colectiv “Actualizări”), pe care Partenerul și/sau
Societatea le poate furniza sau face disponibile pentru Platforma BARKONTROL.
17.2. Clientul autorizează Societatea și este de acord că aceasta poate să transmită
automat, să acceseze, să instaleze și să furnizeze în orice fel, Actualizări pentru
Platforma BARKONTROL fără o notificare prealabilă și fără a fi necesară obținerea
consimțământului Clientului.
17.3. Societatea nu are nicio obligație cu privire la efectuarea Actualizărilor, nu garantează
efectuarea unor Actualizări și nimic din prezenţii Termeni şi Condiţii nu poate fi
interpretat ca o obligație a Societății să creeze, să furnizeze sau să instaleze
Actualizări.
18. Încetarea Contractului
18.1. Prezentul Contract încetează prin acordul ambelor Părţi.
18.2. Oricare dintre Părţi poate denunţa în mod unilateral prezentul Contract, înştiinţând
însă cealaltă Parte despre acest lucru. În cazul Clientului, denunțarea poate avea loc,
printre altele, prin ștergerea contului său din cadrul Platformei BARKONTROL.
19. Legea aplicabilă. Rezolvarea litigiilor
19.1. Prezentul Contract este guvernat de legea română.
19.2. Orice neînțelegere în legătură cu executarea Contractului va fi rezolvată pe cale
amiabilă. Dacă o astfel de rezolvare nu este posibilă, litigiul va fi înaintat spre
soluționare instantelor judecătorești competente de la sediul Societății.
20. Diverse
20.1. Prin acceptarea prezenţilor Termeni și Condiții, Clientul declară că are vârsta legală
pentru a încheia și executa prezentul Contract, că fiecare dintre Utilizatorii care au
conturi asociate contului său de Client este autorizat de către Client să folosească
Platforma BARKONTROL, că a citit, a înțeles în totalitate și este de acord cu întreg conţinutul
prezenţilor Termeni și Condiții.
20.2. Societatea poate fi contactată la datele de contact menționate în preambulul
Termenilor și Condițiilor prezente ori în cadrul Platformei BARKONTROL.
20.3. Notificări:
20.3.1. Societatea va putea transmite orice notificare (cum ar fi cele privind modificările
prezenților Termeni și Condiții) prin diferite mijloace, inclusiv prin e-mail, SMS, poștă
(scrisoare cu confirmare de primire), mesaje scrise, notificări online prin Platforma
BARKONTROL sau alte mijloace rezonabile, prin care se poate face dovada comunicării.
20.3.2. Clientul va putea transmite orice notificare către BARKONTROL în legătură cu prezentul Contract, prin diferite mijloace, inclusiv prin e-mail, poștă (scrisoare cu confirmare de primire) sau mesaje scrise ori alte mijloace rezonabile prin care se poate face dovada comunicării.